Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2016 09:44 - На какво пречат буркините
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1722 Коментари: 8 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Кметът на един от най-известните по света френски курорти се изцепи онзи ден, като реши да забрани буркините на плажа,защото не било хубаво когато всички са голи, някой да е облечен - това бяха официалните причини, четох много внимателно (другите забележки - за носенето на религиозни символи, "Шарли Ебдо" ги осмива вече поне 20 години, ама и тях ги гръмнаха, лошото е, че остана гадното съмнение, че са били техните)). На мен лично, като жена и естет, буркините не ми харесват - колеги, тук няма да сравняваме с нашите бикини, защото някои от тях също не ми харесват, но не говорим в момента за бикини! - най-паче не ми харесват буркините, защото не мога да разбера как с толкова тежък наглед плат (или поне количество плат) може да се плува, макар и да изглежда почти комфортно с клина (е, нали Фелпс двайсет медала взе с един технолочиген клин, мисля, че и буркините вървят към олекотяване)). Освен това плувката на главата ми е странна, но пък какво да се прави - можеха да си сложат и мрежа отпред, знаете ли, имаме късмет... Така е по тяхната традиция... (Която, между другото, ако питаме специалисти по исляма, ще кажат, че не е точно препоръчна в Корана, тоест, не се води точно религиозен символ, все пак Шериатът не важи във Франция)). 
Светът е странно място ,колеги. Колкото и да ни е странно, буркините са начин жените, които ги носят, да се почустват по-близо до другите, които носят бикини - защото иначе с тежките чадори отгоре, това няма как да стане, мисля, че съм виждала подобни снимки от плажове... И какво сега, г-н кмете на Кан, ще пускате чадори на плажовете, с прочутото френско уважение към религиозната принадлежност на туристите, но не и буркини?!)
Та толкоз за буркините, за сега. Аз лично, ходя на плаж задължително  с тениска, понякога и с клин, както ми удобно за момента, нямам намерение да ми свалят клина на плажа обаче с полиция, ще се видят в зор)). 
Като си намисля поздрав, ще го пусна. 
Поздравът) 




Гласувай:
3



1. vesever - Кой както му е удобно, така да ходи, ...
27.08.2016 09:51
Кой както му е удобно, така да ходи, не виждам как някой може да пречи с облеклото си.
Аз пък се загръщам в шал върху банските и така ми е много по-комфортно.
цитирай
2. milady - колежке „АЗ“...
27.08.2016 10:28
вие определено сте сбъркала този сайт ..
с „мамите “ ....
Това тук е обществена платформа/ а,не лексикон за подрастващи.
сигурно имате Фейсбук ,дайте си воля там на ...детинските изблици.
по адекватно е някак...
с най добри пожелания/ Юлия
цитирай
3. appen13 - Явно полуграмотно тролче eloiz, наето от криминално-олигархичния кръг "Капитал" за...
27.08.2016 10:43
...форумна ислямистка проститутка, вече си е приготвило вазелина, бурката и хиджаба, и с нетърпение очаква настъпващия ислямски башибозук да го обслужи като всеки привърженик на евро-исляма.
цитирай
4. eloiz - Чадор, написах, Аппен, чадор))
27.08.2016 20:13
стига сте карали по конвейер де)). Оставям коментара ви само, заради принципи, които си мисля, че би трябвало да спазя още сега, но както и да е.
На третия път, ще ви изтрия директно, за нарушаване правилата на сайта блог. бг. И на добрия тон) Все пак, в тази статия, говорим за добрия тон, за естетиката, потъпкана под простотийте на Саркози, а след него - и под ботуша на френската полиция. Там от ботуши разбират, обаче от бански - не, гарантирам ви. Смятам, че и от вазелин разбират, но не съм сигурна. Тяхната работа, по мое мнение, като полиция на правова държава, би трябвало да бъде в това, да съблюдават реда и сигурността на гражданите, а не да търсят естетически категории, дано да не ми се обидят...)Затова и бих и казала, че за бурките и хиджабите обаче знаят, колкото знаете вие)) И със сигурност не отбират от буркини, потвърджавам)). Защото би трябвало да събличат голи жените на плажа, тези с буркините, ако говорим за естетика, и за правила, не зная защо не го правят, това с естетиката е голяма издънка))). Мъже...Вие не помните ли някога в България, как са биели печати по коленете на момичетата, от естетически съображения? Лесно се забравят подобни нещо от мъжете, а майка ми например още помни. Ето, преди по-малко от тридесет години, четиридесет да са).
цитирай
5. eloiz - Весевер, и аз така мисля,
27.08.2016 20:16
още повече, дето се замислих този следобед - ами ако наистина ги бяха пуснали с мрежите отпред, това като фехтовчиците на олимпиадата?? Мислим обаче, че тая работа в условията на радикален ислям няма как да стане - това, жената хем да вижда с едното око, хем да плува, хем да лови рибки в мрежата, много удоволствия стават, това непозволено от духовниците...
Да ви кажа честно, шаловете са много красиво допълнение към облеклото, но аз си предпочитам тениската, въпрос на вкус.
цитирай
6. eloiz - Милейди,
27.08.2016 20:16
моля, подходете по-сериозно, и си изкажете мнението)
цитирай
7. milady - междувременно ,Съдът във Франция отмени забраната на буркини ,Но.. но..ноооо
28.08.2016 16:22
моите хора, вие не схващате ли, че е започнала третата световна война - войната на Афразия срещу Европа. И - на война като на война. Забраната на буркините естествено е глупост, но буркините не са. Кой беше чувал за буркини преди половин година? И изведнъж се появяват, при това поръчани на дизайнери. Това е показен жест на исляма срещу бялото неислямско общество.И под тях може да се скрият бомби. да.. Носителките на буркини са сестри, жени, гаджета и майки на носителите на бомби. И следва да се третират като тях. Съдът отменил забраната в духа на демократичните процедури. Война не се печели с демокрация. Проверете в историята как са действали великите демокрации Англия и САЩ по време на войната.
Ще има и тоталитаризъм и диктатура и тирания.
Въпросът е само кой на кого ще ги приложи.
Това е въпросът - КОЙ КОГО.

и, сега...
как нема да съм бясна...
през това време някаква пипиРутка
ми коментира най Първа от първите,
..как се подплицкала ,нафукана с парео...в басейна ?
За Бога !!!
извини ме,елоиз...
цитирай
8. eloiz - Милейди, Милейди,
31.08.2016 13:42
ние тук си говорим за свободи и за войни, обаче вижте как завърши историята с буркините - http://dnes.dir/news/frantzia-gardi-burki-jihad-23742647?nt=4 - премиерът на Франция успя наведнъж да обиди и френските жени, и френската национална гордост с едно единствено изказване, това е рядко постижение... Аз смятам, че може да му бъде простено, от женска гледна точка).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659583
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930