Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2016 13:02 - Кой и как проби дупка в националната сигурност по въпроса с бежанците
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2254 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колеги, тези дни Харманли е в обсадно положение - почти като през Балканската война, хората се крият по къщята, щото навън бродят бежанци, които пренасят чума и зарази, гонени от полицията, която от време на време също се крие по къщята, по оперативни причини. Да ви кажа, и  Бусманци е почти така, само дето можеш да си седиш необезпокояван до кръчмата на площада, и там да разправяш на съседа колко са страшни бежанците, и как ще ни изколят. 
Е, да, ама се оказа, че в Харманли наистина имали война, да не поверва човек! Ей го, върна се един полицай оттам, ранен, набит,  и вика пред журналистите(и тях гий страх да коментират, ей))  : "Като на война беше", брей! 2000 души от  контролирана зона  потепаха родната полиция, барабар с генералите й, колеги, колеги)). Гледам, дори водното оръдие са карали дотам, колко ли е отишло за бензин... 
Мислим си, колеги, каква издънка на националната сигурност е това! Зарад едни президентски избори, ти да изпущиш сигурността в лагер с 2000 души, и после да не знайш какво да правиш... Па премиера, вместо да запушва дупки в сигурността, ходи да бърше сълзите на генералите си  у Харманли. Той си плати, колеги, вече, ама аз не виждам, какво че правим ние... Защото при последователно следвана политика на всяване на страх от бежанците у гражданството, националната сигурност, която априори може или не може да осигурява други права на гражданите си, поне би трябвало, да контролира бежанските лагери така, че да не се случват "войни", двойна издъкна, г-н Премиер, двойна... 
За жалост, не сме сами нито в Европа, нито по света... 






Гласувай:
7



1. tera - Мисля, че подигравателният тон в случая е абсолютно неуместен!
26.11.2016 21:59
Гледах кадри от случващото се и изобщо не ми се видя смешно или забавно. Може би не сте били по азиатските и арабски страни, но там манталитетът е коренно различен, особено що се касае до отношенията към жените. Даже писах и пост за това. Така че слава богу, че положението е било овладяно, а не са тръгнали да буйстват бежанците по Харманли, за да се повтори историята от Кьолн, ако се сещате.
По-добре не си правете майтап с тези неща.
цитирай
2. kuschel - Прави си майтап! Той в случая е с т...
27.11.2016 08:28
Прави си майтап! Той в случая е с толерастията на евроогъзените ни марионетки.
цитирай
3. eloiz - Тера,
30.11.2016 02:10
наистина, не е за майтап, че поради грешките на собствените му шефове, са набили полицай, защото това е пробив в националната сигурност. Аз лично, а навярно и Вие, никога май няма да видим някой от генералите на тези хора натъркалян и да, това изобщо не е смешно. Честно да ви кажа обаче, мен не ме е страх особено от 18- годишните емигранти, просто защото нямам интересни неща за обиране по мен, а и ми е жал за тях. Историята в Кьолн, беше грешка на други тамошни генерали, гледам от новините, те си я поправят...Въпросът с емигрантите, както и преди съм казвала, е въпрос на държавна политика, а такава у нас няма. За жалост, 18 - годишните емигранти продължават да бъдат държани, без да бъдат реално нито интегрирани в обществото, нито да има как да бъдат изгонени окончателно, което е престъпление, и това вече изобщо не е смешно, защото човек на 18 години учи много бързо - български език, математика, работи, за да учи, защото никой не е длъжен да плаща образованието му, ако не е болен и инвалидизиран по някаква причина,и тия момци в лагера го знаят, понякога много ми се иска и тийнейджърите у нас да го знаят, но те пък са възпитани по друг начин - че образванието не е ценност, но това е друг въпрос))...
цитирай
4. eloiz - Кушел, аз съм "тя")
30.11.2016 02:12
Приятно ми е). Това за толерастията ми е неприятно, в него има нещо неприлично, и не искам да участвам там. Поздрави)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651253
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031