Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2016 17:13 - Eто това е...и сам Воинът е Воин
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1962 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 28.05.2016 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес 2 часа търся някой да ми доотреже вишната,която ми беше на пътеката и която бурята я полусъбори есента....обещават ми 10 мъже да дойдат да я отрежат цяла есен и цяла пролет...и накрая всеки си има работа...част от която е да ме обсъждат:DD
А имат време да си говорим...:((((
И накрая с моя шопско-балканджийски ИНАТ си я доотрязах сама,на ръка с едно трионче,клон по клон,и си пренесохме с Теди ствола под навеса...
Защото си бях "блокирала" пътеката,подстъпа до градината...дънера го бях затиснала м/у оградата и дюлята.
А клоните в оградната мрежа,т.е. нито напред,нито назад:((

На вълка затова му е дебел врата,защото САМ си върши
РАБОТАТА.

Трябва повече да си ВЯРВАМ!!!
Че мога и САМА!!!
Браво на мен!!




Гласувай:
17



1. milady - Браво ,Хло!! предлагам „И сам Воинът е Воин„ за блог вълна.
28.05.2016 18:33
На вълка затова му е дебел врата,защото САМ си върши
РАБОТАТА.

Трябва повече да си ВЯРВАМ!!!
Че мога и САМА!!!
Браво на мен!!
цитирай
2. hloris - Юлия!
28.05.2016 20:44
Да се похваля,че как беше "умря циганката,дето ме хвалеше!"
Само ме канят да пием по едно,да си говорим...бля..бля...
защото съм израснала с момчета ли,не знам,ама много комфортно се
чувствам в мъжка компания.Ако знаеш колко ме канят като седнат да си пият бирата...Сега съм си отворила една "Загорка" и релаксирам...и се кефя на това,което съм направила.
То имам и електрическа резачка,чистак нова,но трябвало да и се капне малко
някакво масло...не ми слагат да не би да си изпорежа ръцете,а аз пет зими си пускам
машините да си режа дърва,такъв ред не е имало в работилниците на съпруга ми даже,когато беше жив...
Дядо ти Миле днес се шашка с мен,що псувни му изредих,всички възможни,които знаех...на дървото де,...аз да не би да съм някоя кифла,я! :)
А пък другия комшия над мен ми направи една бърза инспекция след това...ако знаеш колко е готин...и свободен...и ако знаеш как са ме "навързали" злите езици с него...
Дреме ми...по-добре на хората в устата,отколкото ниско долу в краката.
цитирай
3. kvg55 - Викала си неволята. И ето свършила ...
28.05.2016 21:05
Викала си неволята. И ето свършила се работата.
цитирай
4. milady - хло,страхоотна си, мила ! и, аз съм влюбена отново.. за кой ли път;)
28.05.2016 21:06
Само така,не си губи времето..
избирай си Мъжете, и смело напред..
Свободата е по ценна от всичко...
мога да говоря за нея, докато...заспя...
хаха хаа....
zum Wohl ;))
цитирай
5. hloris - Именно,Краси,ако знаеш колко съм доволна от себе си....предоволна даже:))
28.05.2016 22:27
kvg55 написа:
Викала си неволята. И ето свършила се работата.


Просто не искам да бъда задължена никому.
цитирай
6. hloris - Що е време,все е пред нас! :)
28.05.2016 22:31
milady написа:
Само така,не си губи времето..
избирай си Мъжете, и смело напред..
Свободата е по ценна от всичко...
мога да говоря за нея, докато...заспя...
хаха хаа....
zum Wohl ;))


Относно мъжете...ще си замълча тук ...:))
Доста съм дивичка и своенравна,така че не зная! :)
А свободата...свободата ми е толкова ценна,
бих казала ...безценна!
Прекалено много се себе уважавам и ценя напоследък! :)
цитирай
7. indiram - Здравей, Хлорис!
29.05.2016 01:56
Браво! (Обещаното не е като даденото!)
Все пак, искам да попитам - ГДе се намира -
шопско-балканджийски ИНАТ -
...
И, ми е чудно, как от 10 ни един - неразбираем пазарлък

Има, обаче, и неказани думи, а и аз няма да задавам повече въпроси...

Щом, края е щастлив,
Поздрави!
цитирай
8. krassko - Мъжете са отвратителни понякога :)
29.05.2016 14:40
Една приятелка има вила над Батулия и 10 г. живя без ток защото техника искаше първо да спи с нея, а после да и върже жиците. Но тя го остави на самообслежване.
цитирай
9. hloris - Привет,indiram! :)
30.05.2016 16:51
indiram написа:
Браво! (Обещаното не е като даденото!)
Все пак, искам да попитам - ГДе се намира -
шопско-балканджийски ИНАТ -
...
И, ми е чудно, как от 10 ни един - неразбираем пазарлък

Има, обаче, и неказани думи, а и аз няма да задавам повече въпроси...

Щом, края е щастлив,
Поздрави!


Къде това "шопско-балканджийки ИНАТ"?!
Ами това съм самата аз...защото съм кръстоска м/у шоп и балканджийка..
А иначе си е едно диво бих казала село,нищо,че се водим Столична голяма община и
сме на някакви си 5-6 км от "голямото село" София.
Какво неразбираемо има,след като някои индивиди от мъжки пол ми го заявяват в прав текст:
"Аз на теб не ти искам парите...".
Имам един комшия/разведен/,който така и не ми оправи печката,а искаше да ходим на спа във Велинград представи си...
А да не говорим колко семейни жени си "пазят" мъжете,все едно аз ще ги изям...
А аз просто си търся някой,който да ми свърши евентуално някаква работа,да си му платя,и всеки да си хваща пътя след това...толкова е елементарно.

Излишно е да обяснявам,че след подобни "изцепки" ат мъжка страна,аз просто тези ги игнорирам...вече не съществуват за мен.
Напоследък съм си намерила хора,с които се разбирам,мъже,с които си върша необходимите неща,и които са много точни.
Пито-платено,и с които след това спокойно си казваме "здравей" и с които се уважаваме.
Бих казала,че всякакви други съм ги поставила на мястото им..и ми имат вече респекта ...и уважението.
Какво да се прави...някои мъже просто са си такива:((
Непоправими...да ги мислят жените им.
Аз казвам "Баста"...и дотук.

цитирай
10. hloris - За съжаление е така,спор няма:(((
30.05.2016 17:01
krassko написа:
Една приятелка има вила над Батулия и 10 г. живя без ток защото техника искаше първо да спи с нея, а после да и върже жиците. Но тя го остави на самообслежване.


След подобни подмятания и намеци,та даже и думи в прав текст,то да не се повтарям,
бърша този номер,пълен и тотален игнор...и даже вече не ги познавам.
Няма и здравей...все едно са празно пространство.

Имаше един такъв период,но доста успешно/по неволя/ се научих успешно да излизам от подобни смешни и нелепи ситуции.

Един пример:
Викам аз един Павката от съседно до нас село да ми погледне парната инсталация,той от вратата:
"Кажи,шефке..."...и ми се лигави,тръгнал да ме прегръща...
И аз съответно му показах,казах да затвори вратата отвън.

Та такива ми ти работи...факт е обаче,че след такива ситуации се чувствам меко казано зле.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229023
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930