Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2018 20:27 - В навечерието на Велики четвъртък
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7880 Коментари: 67 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докато някои тук са създавали не просто безсмислени постинги (които са/ще бъдат избле(й)кани на още по-безсмислената "първа"), а пълни идиотизми - аз, глупакът, нахраних един бездомник.
Нахраних го, правейки му компания. Седнал до него в закусвалнята. Пиейки кафе.
Защото утре може да съм на негово място.

image


Контейнерите за боклук до блока -
тук всяка сутрин идваше жена
във вехти дрехи, слаба, не висока
с количка, а през зимата с шейна.
Преглеждаше в сметта добре нещата
отделяше полезните на вид.
Изглеждаше ми странно тя позната
в походка, маниер, гърба превит.
Бях все зает, началник в общината,
до службата ме караха с кола,
И само сутрин, точно до вратата
я виждах, беше с очила
Веднъж обаче тя ме заговори -
попита ме с усмивка за часа.
Невероятно близка ми се сторu
и я познах - познах я по гласа.
Бе моята учителка любима
в последния ми гимназиален клас.
Заместваше почти една година.
Бях влюбен в нея. Слушах я в захлас.
Цял ден на работа за нея мислих -
учителката моя, станала клошар.
В бюрото нещо търсех, нещо чистех -
бях станал ученикът Божидар.
Не бе познала в мене ученика -
самият аз бях доста променен -
солиден, тежък, лика и прилика
с мастит, авторитетен бизнесмен.
На заранта я чаках много рано.
Прекрасно утро. Неработен ден.
В боклука ми на дъното прибрано
лежи кашонче, дар голям от мен.
Усетих зад гърба си, че пристига.
Изсипах кофата с боклук завчас.
И без дори главата да повдигна
прибрах се бързо на бегом у нас.
В кашончето бях сложил триста евро,
кафе, парфюм, кутия с шоколад.
Вълнувах се и бе ми малко нервно,
но в себе си се чувствах много млад.
Закусих и полегнах на дивана.
На входната врата се позвъни.
Отидох да отворя – никой няма.
Пред прага – плик, кашончето встрани.
"Не те ли учих, драги Божидаре,
че всяка работа краси човек?!
Дори и бедността от Бога дар е,
дори и в двадесет и първи век!
Нима в очите ти съм просякиня?
Срамуваш се да поговориш с мен.
Обратно връщам твойта милостиня
и знай - ще легна гладна този ден.
Не прося милост, бедността не крия.
Кошарка съм, но няма как. Не върша грях."

Това прочетох. Щях да се убия!
Учителката своя вече не видях.




Гласувай:
50



1. musicgirl81 - Ти си великан! Разплака ме!!!!!
05.04.2018 20:33
Благодаря ти!
цитирай
2. predatorkapredatorka - ето..така се „празнува“..всеки ден!!
05.04.2018 20:41
ЖороСтар,аз съм си забранила да плача,откак разбрах, че Исус го няма
ТОЙ е в мен..и никъде не е ходил..
ноо, мога да те прегърна за тези слова!
когато бях на 10, за първи път усетих..това ..
Сърцето ми заплака за един бедняк, седнал пред витрината ..бос..
нарича се Емпатия, или по бълг. безусловна Любов..
Любов, просто така..
благодаря ти, брат!
цитирай
3. nedovolen - За Велики Четвъртък, велик разказ. ...
05.04.2018 21:16
За Велики Четвъртък, велик разказ. Заслужаващ адмирации.
цитирай
4. cortana - 'За Велики Четвъртък, велик разказ.'
05.04.2018 21:22
'ето..така се „празнува“..всеки ден!!'
'Разплака ме!!!!! Благодаря ти!'

https://youtu.be/tpJpusE72fM
цитирай
5. анонимен - Харесва ми начина,
05.04.2018 21:30
по който разсъждаваш.
Между другото, адски мразя новобогаташи /каквито има и тук/, които парадират с парите си, които обикновено не са изкарали. Радвам се, че не си от тях.
Парадирането с пари за мен е проява на изключително лош вкус.
цитирай
6. vaquero - starforlife,
05.04.2018 21:34
Затова, градски, трябва да създадем общество без бездомници.
Иначе сигурно и теб като дете са те събуждали с думите, с които са събуждали Сен Симон : Ставайте графе, Вас ви очакват велики дела.
Стихотворението е разтърсващо.
цитирай
7. анонимен - Иначе,
05.04.2018 21:36
вероятно знаеш за притчата с бележката "Няма да е все така".
Стихото съм го чела преди време...
цитирай
8. librarian - Стар, ти наистина си звезда: чист по душа и завладяващ с човещината си.
05.04.2018 21:49
Обещавам утре да купя 3 козунака и да ги дам с усмивка на три бабки в квартала, за които зная, че си нямат никого.
Благодаря ти, човеко!!
цитирай
9. raff - Напълно съгласен с това:
05.04.2018 22:22
nedovolen написа:
За Велики Четвъртък, велик разказ. Заслужаващ адмирации.

И те поздравявам като Корти, но в оригинал:
https://youtu/dMqA1FuVPTw
цитирай
10. apostapostoloff - Евтина и пошла
06.04.2018 07:04
сантименталност.

“Видиш ли, че някой залита, бутни го да падне!“ Фридрих Ницше

“Бедният е беден, защото е прост!“ Апостол Апостолов
цитирай
11. starforlife - Добро утро.
06.04.2018 10:35


Като отговор на 1. musicgirl81, моя милост написа:
Не, Ники - напълно нормален човек съм естествено. Единствената ми разлика от повечето свили се с черупката си сънародници е, че почти винаги съм имал финансовата свобода да проявявам почти ежедневно човещината си.
Преди време (може би станаха 3 години) си определих минимална квота от 3 лева дневно, детински приемайки, че ако пушех по кутия цигари за ден и половина - това е сумата. Така показвам на себе си волеизлиянието да давам поне хляб на трима нуждаещи се ежедневно, вместо да тровя собственото си здраве.
И уж сме бедни (което не отричам), а всеки втори захапал цигарата.
Може би димът й скрива нуждаещия се до него...


Като отговор на 2. predatorka, моя милост написа:
Да, така е. Според мен ние, българите, страдаме от... да го нарека кампаниен синдром. Сещаме се за някои неща само при определени случаи. Сякаш не сме всеки ден хора, а само по празниците.


Като отговор на 3. nedovolen, моя милост написа:
Благодаря.
Дано съм те провокирал да сложиш две начервени яйца в джобовете днес, и ги подадеш от сърце (а не с лицемерие) на двама видимо нуждаещи се с празни стомаси по Великден.


Като отговор на 4. cortana, моя милост написа:
Преписвачка! (ха ха ха)
И като тръгваш следобед - да изпълниш препоръката от по-горе, ей.


Като отговор на 5. angpiskova, моя милост написа:
Ами аз разсъждавам така откакто се помня.
Онзи ден най-после намерих време и предоставих на Градския (vaquero) поглед в/у част от мой предишен профил тук...
При все осакатената визия - хвърли при желание и време един поглед да кажем на този постинг и коментарите ми под него. Точно по "темата" са.
http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/10/mnogo-molia-tozi-posting-da-ne-se-iztiposva-na-quot-pyrva-qu.1099173


Като отговор на 6. vaquero, моя милост написа:
Ми хайде!
Ти лично какво правиш по въпроса?
Знаеш ли какво е хоспис например и ще се учудиш ли, че веднъж седмично намирам време да ходя в такъв в махалата? При възрастни хора, които грейват като ме видят.
(Персоналът всъщност също.)


Като отговор на 7. angpiskova, моя мирост написа:
Стихото не е мое, а на човек, когото познавам. Казва се Божидар. Големият ми син също.
Начерви ли яйцата? Все пак "сме" комунисти и дори петолъчки с восък ще им барнем. Ха ха ха


Като отговор на 8. librarian, моя милост написа:
Имах си хас да не го направиш, че споделеното да е било напразно.
А защо не купиш 4 козунака, ако имаш възможност?
Единият е по-евтин от кутия цигари, баси...


Като отговор на 9. raff, моя милост написа:
Тенкс.
Харесвам тази песен на Емил Димитров.
И дано не прозвучи политикантски, но май е добре да кажа, че великаните в една или друга област (в случая певец) на Запад, изживяват почтени старини. А в бившите соц...
Ето и линка пълен:
https://youtu.be/dMqA1FuVPTw


Като отговор на 10. apostapostoloff, моя милост написа:
Приемам неумесното ти мнение, но дори няма да цитирам други известни личности, определящи мнението ти като идиотско.


цитирай
12. vaquero - До 11. starforlife
06.04.2018 11:01
Семейно помагаме на деца с увреждания. Според възможностите си.
цитирай
13. starforlife - Браво! ГОРДЕЯ СЕ С ВАС, ГРАДСКИ!
06.04.2018 11:13
vaquero написа:
Семейно помагаме на деца с увреждания. Според възможностите си.

И тук да ти благодаря, че прие мъжки и ПРАВИЛНО забележката ми под предходния (видим, защото онзи спрямо russofil го деактивирах) постинг.
Защото в нея аз не се конфронтирах ни най-малко с теб.
Нито беше израз на Его.
Просто както винаги - бях обективен и прям.

ПС: Баба ми, Бог да я прости, казваше: "Не питай старилО, а питай патилО."
А тя ме отгледа и даде основа на (само)възпитанието ми, Градски.
(Въобще... Не бях събуждан с (преносния, допирателен смисъл на) думите от коментара ти по-горе, които одеве не репликирах, за да не пиша грозни неща.
Израстнах в (собствен свят, опитвайки се да игнорирам) ненормално "семейство"...
(Ето ти друга причина да не харесвам соц-модела, който да се надявам няма да се върне: Задържане чак насила целостта на семейството. Дори когато то е източник на почти ежедневна Болка за децата в него.)
цитирай
14. kvg55 - До 13. starforlife
06.04.2018 11:52
Разбирам, имал си не съвсем щастливо детство. И аз израстнах до шести клас при баба и дядо на село с единственото задължение да им донасям хляб от фурната, нашите живееха в Панагюрище, което, както по-късно осъзнах ме е отчуждило от родителите.
Това което вече е било, никога няма да се повтори в същия вид. Но знай, че преди буржоазното общество е имало друго и след него също ще бъде друго.
цитирай
15. starforlife - Абре, Градски... "Момче младо"... Защо ме караш да цапам празничния постинг с политиканстване бре?
06.04.2018 12:15
Виж сега...
Най-смешното при вас, върлите русофили са две неща:
Първо: Вие сте захлупени теоретици с промити мозъци, на които кракът не е стъпвал в 99% от случаите в наричаните от вас буржоадни общества... На 90% дори и в Русия не е стъпвал... Но пишете с такава убеденост, и плам, все едно всичко е пред очите ви.
От филмите?
От пропагандните машини?
Посети поне 3 "буржоазни общества", Градски...
Виж ги поне за по месец ОТВЪТРЕ...
И тогава пиши глупости.
Второ: 90% от вас (русофилите, с което не ви дистанцирам от себе си, а просто обединявам под неточен общ знаменател за по-ясно) не знаят друг език, освен български и руски (Кой ме е питал мен какъв език искам да изучавам като ученик още от 1-ви клас, м? Натрапен ми беше език, който никъде, освен в Русия, не е вървежен и полезен!)...
Та: 90% от вас, русофилите, освен български и руски - друг език не владеете. Тоест: ограничени сте в боравенето с информацията само до тази, която ви се предоставя на тези два езика, без да имате многостранен поглед.
Но все вие (тесногръдите) прави.

Смешно!
Жалко!
Инфантилно!

И да не кажеш, че пак те наврях в кучи гъз.
Просто представих реалната картинка.

Два ПС-а:

ПС 1-ви: Явно не си последвал дадения ти линк, който ще повторя:
http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/10/mnogo-molia-tozi-posting-da-ne-se-iztiposva-na-quot-pyrva-qu.1099173
Там ще видиш, че аз още през 2013-та цитирам името и точната сума на конкретен омразен амерковец, откликнал (по буржоазному) на съдбата на българско дете.
Цитирай ти само едно руско име, моля, и ще се съглася, че са ни братя. Само едно.
(Защото западни аз мога да ти цитирам десетки.)

ПС 2-ри: Не политизирайте постинга, моля!
цитирай
16. kvg55 - До 15. starforlife
06.04.2018 12:23
Юпитере, ти се сърдиш, значи не си прав!
цитирай
17. starforlife - О, не, не се сърдя - да не съм в 3-ти клас. Показвам факти!
06.04.2018 12:29
А ти просто празнословиш!

ПС: Защо сериозни лечения се правят в същите тези мерзки, буржоазни, изостанали (според идиотите) спрямо Раша страни, а не в нея, м?
Аз лично съм опериран 2 пъти в Германия и 1 в САЩ.
И последните не искат да съм им благодарен, че съм жив (дорде съм жив) за това.
А Русия това иска: да сме й навеки благодарни за туй и онуй.
Да ти е~а и братството, след като ще го натякват форевър.
Все някой им длъжен...
Бааси идиотщината!

(А русофилите най-големи идиоти да са съгласни с това.)
цитирай
18. kvg55 - До 17. starforlife
06.04.2018 12:57
Не съм казал, че буржоазните страни са по-изостанали от Русия. Напротив. Впрочем в Русия също се развива буржоазно общество. А за лечението си, предполагам порядъчно си си платил.
Тревожа се, че покрай умилкванията на бездарните деца на капитан Грант си започнал да губиш усета си за хумор. Кажи майната му на всичко, ела Градски да пием по едно. Подготвил съм постинг за 20 априлий.
цитирай
19. starforlife - Естествено, че съм си платил. Толкова, колкото за съжаление някои сънародници няма да изкарат цял живот.
06.04.2018 13:04
Но в това не виждам нищо лошо, напротив: в едно такова общество, по което ти милееш - вече нямаше да съм жив.

Еее... Какво да му харесвам тогава? М?
Че например щях да остана инвалид по отношение на здравето за цял живот още като ученик (не това касае по-горното за Германия и САЩ - то е от 2007-ма - 2009-та), ако не бяха западни лекарства?
Знаеш ли, че в прехвалената ти Русия, която така боготворите - в момента 17% от лекарствата идват от малка и незначителна България?
Ето толкова е добре Раша!

И не се тревожи за моето чувство за хумор.
Аз съм самостоятелна биологична единица с неогранимен радиус на поразяване, която се ръководи от своите лични и преки наблюдения и не се впечатлява от каквито и да е умилквания.

Но, Градски, ако трябва да съм обидно за вас, русофирите, честен - трябва да кажа, че никой от така наречените от теб "деца на капитан Грант" нито се е опитвал да ме поучава, гледайки снизходително на мен и опита ми (докато другите, да, което е смешно, защото по-големият им житейски път не ги прави по-знаещи и правдиви) - нито ми се се сърдел или се е дистанцирал от мен.
А спрямо вас (русофирите) не е така: Някои от вас се извърнаха от мен и вече дори Професионализма ми се опитват жалко да осмиват, само защото демонстрирам нехаресването на една ЧУЖДА държавност (обърни внимание - не визирам народа) и социална политика.
Не е ли слешно и жалко?

И, Градски, дори намеците ви за "капитан Грант" да са истина - това също прави вас глупаци.
Защото едните изкарват (казах, че приемаме, че е истина, а то на 99,99% не е) пари, а вие, отсрещните, сте просто НПИ.
цитирай
20. starforlife - Да пием.
06.04.2018 13:07
Но по принцип не пия.
(Активен) спортист съм (бил) и продължавам да посещавам фитнеса и не ме влече.
Виж рашите... убедих се преди няма и седмица, че дори работата могат да ти спъват заради алкохол.
Бааси...

ПС: Градски, знаеш ли кое най- не харесвам във вас, русофилите?
Отбягването на неудобната ви при все, че е очеизвадна фактология.
Например в случая: Ти едно име на руснак, който е направил нещо съществено за наше детенце (просто защото до там се докосна разговора ни) не можеш да цитираш и въртиш-сучеш - не искаш дори пред себе си да признаеш, че тях просто не ги е еня за нас.
А аз със западни мога да те затрупам.
Кое е братското м/у народите ни тогава?
Брат ти е този, на когото му пука за теб и в беда е до теб? Или онзи, който иска да си му признателен за минало, за което е дори пито-НАДплатено?

Отговори ми де.

Цитирай например българско училище, получило компютърно (примерно) оборудване от руска компания (или самата държава). Защото аз мога да ти цитирам десетки, оборудвани като дарения от IBM, HP, фондация (американска) "Джон Атанасов" и т.н.
А образованието за мен е най-важния стълб за постигане на просперитет на една държава.
Тоест, Градски: Реалността показва, че омразните амерковци ги е еня за нас и са помогнали само за последните 3 години с преки дарения и инвестиции в сферата на образованието ни за над 2,5 млн. $, а рашите ги нЕма ама абсолютно никакви.
Дали защото искат да сме прости или защото са леваци без възможности за реализация - мен ама изобщо не ме интересува.
Мен ме интересува Децата ни да са образовани, а не захлупени като много от за радост отмиращото поколение на соц-дебили.
цитирай
21. anngry - Светли празници, Стар!
06.04.2018 13:35
Хубав постинг. Жалко за последните коментари, които са неуместни.
цитирай
22. kvg55 - До 19. starforlife и 20. starforlife
06.04.2018 13:45
Въобще не милея за социализма, който преживях. През 1986 г., работейки в МК "Оптикоелектрон", номенклатурен и перспективен млад кадър, член на БКП, се разбунтувах срещу системата. Не ме вкараха в затвора, но ме изкараха луд. Та така.
Иначе едно питие след тежък работен ден не вреди на спорта.
Us-американските компании смучат достатъчно ресурси от света за да могат САЩ да "помагат" на васалите. Давам ти за пример ТЕЦ Марица-Изток 1 и 3.
Права е anngry, че в коментарите си излязохме извън темата. Предлагам да прекратим.
Приятни празници, ако не си на работа и празнуваш!
цитирай
23. cortana - :)
06.04.2018 14:02
kvg55 написа:
Въобще не милея за социализма, който преживях. През 1986 г., работейки в МК "Оптикоелектрон", номенклатурен и перспективен млад кадър, член на БКП, се разбунтувах срещу системата. Не ме вкараха в затвора, но ме изкараха луд. Та така.
Иначе едно питие след тежък работен ден не вреди на спорта.
Us-американските компании смучат достатъчно ресурси от света за да могат САЩ да "помагат" на васалите. Давам ти за пример ТЕЦ Марица-Изток 1 и 3.
Права е anngry, че в коментарите си излязохме извън темата. Предлагам да прекратим.
Приятни празници, ако не си на работа и празнуваш!
Явно после са убили младежката правдивост в теб, Жоров градски, след като ги славиш сега. :)

А за това със смученето, ама изобщо се чудя как може да си толкова неориентиран, че да го напишеш!
Цитираните от Жоро корпорации нямат нищо общо със САЩ като държава, че да има значение това, което изтъкваш, дори и да е вярно. А то принципно и не е. Или, ако е, то със същата достоверност може да се съотнесе и спрямо Русия. :)
цитирай
24. cortana - :)
06.04.2018 14:06
Като отговор на 4. cortana, моя милост написа:
Преписвачка! (ха ха ха)
И като тръгваш следобед - да изпълниш препоръката от по-горе, ей.
:)
Естествено, че ще я изпълня!
Ще взема една кора яйца, боядисани, и по пътя към вас ще 'замервам' който нуждаещ се срещна. :) :))))
цитирай
25. cortana - И, Жоров градски, щях да забравя:
06.04.2018 14:09
kvg55 написа:
Приятни празници, ако не си на работа и празнуваш!
Няма западна компания, която да не уважава нашите празници и да не предоставя почивките, предвидени по закон в тези случаи.
Виж отсрещните са отново в другата крайност. :)
'Берьозка' до нас да кажем, работи нормално все едно не са празници.
Как би репликирал? :)
цитирай
26. kvg55 - До 23. cortana
06.04.2018 14:10
Кортанке,
не приемам възраженията ти.
цитирай
27. cortana - :)
06.04.2018 14:17
kvg55 написа:
Кортанке,
не приемам възраженията ти.
Ти може и да не ги приемаш, но това не прави твоите твърдения истина, а моите не. :)
Защото моите се основават на реалното положение на нещата, а твоите на голи твърдения. :)
Имам приятели в над 10 западни компании в България и освен абсолютния минимум дежурни, всички останали са освободени за празниците. Нещо повече: получават се великденски бонуси, за да бъдат празниците по-празнични.
В същото време дадох пример с руската 'Берьозка'. :)
цитирай
28. kvg55 - До 27. cortana
06.04.2018 14:25
Приятни празници и на теб!
цитирай
29. oldlast - Хей, Стар, приятни празници!
06.04.2018 14:28
Гледай си кефа и да не ти пука от тоди и онзи тука. Който не може да те догони, ще се опитва всячески да те забави до неговите скорости. И зная, че ти ще отминеш, махайки им в огледалото за задно виждане.
цитирай
30. starforlife - Градски, опитът ти за принизяване и отричане на коментарите на Корти са жалки.
06.04.2018 14:54
kvg55 написа:
Кортанке,
не приемам възраженията ти.

Абсолютно всичко, което ти е казала е вярно!
Абсолютно всичко.
Аз не само потвърждавам, че всички западни корпорации спазват Законите НИ, но дори мога да те запозная с над 50 човека от същите тези доста над 10 корпопации, които визира Корти (АйБиЕм, ЕйчПи, Майкрософт, Пейсейф, Сиссофт, Акрубис, Андромеда, Сакса, Ишида, Фесто, Олива... - ограничих се до една малка част от по-технологико насочените, Градски) и да вникнеш какво е западен модел на отношения Работодател-Работник. Нещо достойно за похвала, а не като другите клинчещи тарикати.

Там не просто се спазват нашите Закони, а се уважават и нашите празници.
Там не просто не се работи по празниците, а винаги се дават празнични бонуси. Винаги! И не говорим за отбиване на номера със 100-200 лева, Градски. А говорим за компании, някои от които са с хиляден личен състав в страната ни.
И примерно: близо 3000 (персонал в България) х 150 лева прави близо поровин милион, Градски.
Пари, които мерският буржоазен капиталист не спестява само за Великден (а такива се дават поне за още 3-4 празника), а ги дава на добра воля, казвайки на служителите си: "Честит празник, Български Колеги!"
Яко, м? Кръвопийско.
цитирай
31. starforlife - Корти, "Берьозка" е смешна история.
06.04.2018 14:56
И не говоря за мижавия й персонал от по точно 6 човека (говоря букнално - такова е спазваното ГЕРМАНСКО ноу хау), а по-скоро визирам обстоятелството, че 90% от уж руската стока в нея - е германско производство.
Ама нали... Германия била победената във ВСВ.
цитирай
32. kvg55 - До 30. starforlife
06.04.2018 15:08
Вярно че днеска е Разпети петък, ама трябва ли да се разпъваме взаимно?
Кажи, помниш ли разпетите петъци в Панагюрище като дете.
цитирай
33. delff - Стар, честити празнични дни.
06.04.2018 15:11
И не разпъвай днес поне русофилите. Ти си милостив човек. :)
цитирай
34. cortana - :)
06.04.2018 15:14
starforlife написа:
Корти, "Берьозка" е смешна история.
И не говоря за мижавия й персонал от по точно 6 човека (говоря букнално - такова е спазваното ГЕРМАНСКО ноу хау), а по-скоро визирам обстоятелството, че 90% от уж руската стока в нея - е германско производство.
Ама нали... Германия била победената във ВСВ.
Не знаех, че е немска, Жоро. Сега разбирам защо повечето стоки наистина са добри. :)
цитирай
35. cortana - :)
06.04.2018 15:16
kvg55 написа:
Вярно че днеска е Разпети петък, ама трябва ли да се разпъваме взаимно?
Разпъваш се сам, Жоров градски. :)
Опитвайки се да бориш факти с патетизъм. :)
цитирай
36. starforlife - Виж сега, Градски... То така и така превърнахме постинга в тиня...
06.04.2018 16:16
kvg55 написа:
Вярно че днеска е Разпети петък, ама трябва ли да се разпъваме взаимно?
Кажи, помниш ли разпетите петъци в Панагюрище като дете.

Та поне да го донаправим (и "виновникът" си ти).
Както точно ти го е казала Корти (която си ми е умница и работи в българската дивизия на една от най-сериозните световни корпорации (амерковска естествено) в света - ти сам го правиш.
Смешно е бре хора!
Смешно е (русофилистичните микроцефали - не те включвам в отбора) да знаете дори и нещо малко и славите... "Сатана" примерно, а да не сте чували за "Джеди"!
Какво е "Джеди" ли?
Защо ви трябва на вас, тъпунгерите русофили, да знаете, че миналата година малка и незначителна България, направи продукт (инвалидна коричка да опростим), с който сложи в малкото си джобче водещите в областта държави, които се подреждат така: Швеция, Англия, САЩ...
Тоест, Градски, вие славите оръжията на Русия (които в голяма степен са изключително пропагандно прехвалени), а не продукти за хора в неравностойно положение на мерзките изброени 3 държави, които правят техника за инвалиди, като в същото време говорите за неща като човечност и т.н.
Цитирай ми един руски продукт (хардуерен или софтуерен), който е предназначен за хора в неравностойно положение, моля. Само един.
Защото аз западни мога да ти цитирам стотици!
Еее... Кое точно е човекообичното при рашите, и човеконенавистното при амерковците, когато и двете страни намират пари за военни разработки, но освен за тях - вторите (западняците) намират пари и за въпросните хора в неравностойно положение? М?
Схващаш ли колко тесногръди са русофил-микроцефалите да фанфарят Путин, а да не знаят кой е например Божидар Димитров (ама не ОНЯ, а основния създател на "Джеди")?

Смешни и жалки.
Захлупени и ограничени.
Пълни лицемери.
Ето това са за мен върлите русофили, които не знаят какво се случва в собствената им родина като достижения, но знаят за рашки военни разработки.
(Знаят ли например, че подразделението на "Пейсейф", която цитирах по-горе - в България е най-голямото, изпреварвайки тези в Лондон, Виена, Монреал... и храни достойно над 800 българи? Кога най сетне ще се намери един русофил да ми цитира колко българи храни рашка компания? Кога ще цитира един руснак, помогнал на един наш сънародник с нещо конкретно? Днес, а не преди не знам си колко десетилетия или века?)
цитирай
37. kolevn38 - Хайде привет на всички днес, на Разпети Петък - най-тъжният ден за всички християни.
06.04.2018 16:23
Първо искам да поздравя автора на темата, не само заради добрата постъпка, но най-вече за това, че я сподели с нас.
Предполагам, поне бих искал да е така - на всеки от вас се е случвало нещо подобно. Естествено и аз съм постъпвал по този начин и то нееднократно. В такива моменти човек чувства безсилие и вина, че има хора, които не могат да се грижат за себе си, нямат възможност дори хляб да си купят, да работят, нежели да живеят сносен живот - дали от заболяване или просто от пълна демотивация и липса на вяра в себе си. Особено силно впечатление ми направи един бездомник, който нямаше точно вид на клошар - софиянци мое би са го забелязвали около градинката на Кристал и по Раковска - беловлас, около 60-65 годишен. Нееднократно съм му взимал кафе и сандвичи на денонощното кафе на Раковска и Аксаков. Човекът е от Варна, инженер, станал е жертва на имотната мафия, която е отнела жилището му, видно е, че страда от психическо заболяване, но не обострено. Винаги ми е отказвал каквато и да била друга помощ, съдействие и тн. Когато човек не желае помощ, насила не можеш да я дадеш, но не затова започнах да пиша тези редове. Истината е, че Държавата може и трябва да се грижи за такива хора. Но! Много по-важно и полезно е, Държавата, Обществото и Семейството като част от него - в лицето на всички граждани и институции, съществуващи закони и правила, да направи така, щото да намали до минимум вероятността за създаването на личности аутсайдери. Какво имам предвид - първото изключително важно е държавата да създава условия за реализация на своите граждани, да създава такива закони и правила, които не позволяват хората да изпадат в отчаяние, да ги защитава от посегателствата и злоумишлени действия от страна на престъпници и измамници. Това предполага също силна, мощна и неподкупна правораздавателна система. Предполага и отлично функционираща социална система и здравеопазване.... Четете и продължението...
цитирай
38. kvg55 - До 36. starforlife
06.04.2018 16:25
Всички чуждестранни компании не са в България заради черните очи на българите.
Но кажи помниш ли нещо от панаирите на Разпети Петък или са били вече премахнати?
цитирай
39. starforlife - Краси... Мислех в горния си коментар да ти спомена как, ако ти си живеел при баба ти и дядо ти - при мен не беше така.
06.04.2018 16:41
Моето "семейство" си беше накуп.
Но това не беше семейство, а полесражение.
Майка ми, лека й пръст, пребиваше редовно (чети, че нямаше седмица да не го направи) баба ми.
Пред очите на нас със сестра ми. Невръстни още. Пребиваше я жестоко. А баба ми беше набор на Тодор Живков и беше прегърбена в кръста буквално под прав ъгъл: когато ходеше (стоеше права) - очите й гледаха перпендикулярно земята в краката й.

Въобще... Не си чел мои такива откровения (например от деня, когато погребахме майка ми) под един друг мой профил, че да си наясно, че твоето си е било просто семейна ваканция.
Така ли да помня панагюрски "великден" - с пребита с дърво баба от собствената ми майка, защото... просто е начервила яйцата?!
Това ли да харесвам на соца, че баща ми като милиционер - нямаше право да се разведе с майка ми, защото нали - семейството е градивна клетка при социализма и други бля-бля?
...
Когато баба ми почина (1987-ма) - баща ми го наказаха, че извикал поп да я опее. Това ли да харесвам?
Да харесвам, че със собствените си ръце трябваше да чупя червенана петолъчка от ковчега й и да кова кръст, защото женицата беше вярваща, но и към оня свят трябва да тръгне притисната от петолъчката?

Е... Отговорих ти косвено на въпроса, че не ми пука сега дали днешните деца в П-ще се чукат по десетки пъти на ден, за да видят кое яйце е борак. Просто се радвам, че не живеят в онова време.

Но все пак - да, има си ги панаирите. До 2007-ма, когато напълно напуснах града (а то е факт още от 1991-ва, когато заминах студент) - панаирите си бяха едни и същи.

На нас, българите - панаири ни дай (кебапчета, бира, празнословене).
(А не ум в главата и яка работа, за да изградиш живота си достойно и независимо от прищевките на партиен някой си сульо.)
цитирай
40. kolevn38 - Четете и продължението...
06.04.2018 16:41
Не по-малко важна е и ролята на семейството - визирам най-вече възпитанието. Когато един човек е добре възпитан, когато има ясно съзнание за Добро и Зло, само и единствено тогава може също да възпита своите деца да бъдат добри хора. И само общество, в което болшинството от хората са добре възпитани, с ясно съзнание за Добро и Зло, може да създаде такива условия, които са подходящи за възходящото развитие на нацията, на държавата, икономиката, науката и тн и тн. В такива общества аутсайдери няма или са единици. Огледайте се - на Запад, на Изток, на Юг и на Север. Къде виждате хора, низвергнати от обществото, ровещи в кофите за боклук за едното парче хляб? Без подслон над главата, без хоризонт в живота си? Отговорете си сами.
И да - в България, за съжаление, има такива хора. Някои от тях са с душевни заболявания, някои са алкохолици, някои са просто неспособни да се грижат за себе си и чакат помощ Свише или от държавата. Защо? Моят отговор е - защото обществото ни е болно. Защото болшинството от хората са зле възпитани - понятията Добро и Зло за тях са имагинерни. Голяма част от хората са пълни егоисти. А защо е така? Защото тези зле възпитани хора са възпитани от зле възпитани хора. За които понятията Добро и Зло са сбъркани, объркани, имагинерни. Замислете се кога са възпитани предишните две поколения - по времето на зеления, узряващия, зрелия и презрелия соц, няма какво да си кривим душите. Тогава, когато понятията за Добро и Зло бяха тотално сбъркани. Тогава, когато знаетекои ни караха силно да любим тях и да мразим всички останали. Затова обществото ни е болно. Затова в българското общество се нароиха хора, които без да и мигне окото ограбиха спестяванията на българите, без да им мигне окото приватизираха всичко за жълти стотинки и го изплюскаха във вид на скъпи коли, палати, жени, измамници, които без да им мигне окото мамят и отнемат жилищата на наивни или болни хора и тн да не изброявам. Ето, такива морални изроди роди онова, "хубавото" време...
цитирай
41. starforlife - ПС:
06.04.2018 16:43
И, Градски, не ме принуждавай да затворя коментарите.
Писа днес много, но нищо не каза.
Просто празни и отвлечени приказки.

Спри се.
Аз на твое място дори бих се засрамил!
цитирай
42. kvg55 - До 41. starforlife
06.04.2018 16:48
kvg55 написа:
Въобще не милея за социализма, който преживях. През 1986 г., работейки в МК "Оптикоелектрон", номенклатурен и перспективен млад кадър, член на БКП, се разбунтувах срещу системата. Не ме вкараха в затвора, но ме изкараха луд. Та така.
Иначе едно питие след тежък работен ден не вреди на спорта.
Us-американските компании смучат достатъчно ресурси от света за да могат САЩ да "помагат" на васалите. Давам ти за пример ТЕЦ Марица-Изток 1 и 3.
Права е anngry, че в коментарите си излязохме извън темата. Предлагам да прекратим.
Приятни празници, ако не си на работа и празнуваш!


Вече предложих прекратяване на коментарите.
цитирай
43. cortana - Жоров градски, извини ме, но ти си глупак!
06.04.2018 17:09
kvg55 написа:
Всички чуждестранни компании не са в България заради черните очи на българите.
И то глупак, който не вижда по-дарече от носа си.
Колко примера трябва да ти бъдат дадени, за да проумееш, че си заблуден комунист, на когото петолъчката е отпечатана върху челото, а в главата ти кънти предимно залпът на 'Аврора', заглушавайки трезвата мисъл?

Това е моята последна, оспамваща хубавия постинг, реплика.
Извини ме, Жоро!
цитирай
44. musicgirl81 - Кратките изводи на жена, родила се след "онова време", направени единствено от разговора м/у Жоро-Стар и така наречения "Жоров градски":
06.04.2018 18:08
- Западните компании естествено, че не са тук заради милите ни очи. Те търсят своите изгоди, основно по-евтина работна ръка. Но нима по времето на социализма не е било също така?
Разликата обаче според мен е, че сега западнякът ти плаща, за да си вършиш работата и ти плаща достойно, а тогава не.
Друга разлика е, че той, западнякът, не се интересува от твои (на това място токът изгасна и продължавам сега, в 18:30 часа)
Друга разлика е, че той, западнякът, не се интересува от твоите политически пристрастия, релегиозни убеждения, сексуална ориентация и така нататък, а при социализма петолъчката е задължителна дори в отвъдното.
- При запада всичко следва някакви било то и чисто икономически обусловени предпоставки и правила, а при социализма това не е нужно. Там просто така казва партията.
- При харесващите запада - в случая Жоро-Стар - всичко се показва като реалности, докато при привържениците на социализма... просто се говори без фактическа обосновка.
Жоро за всяко нещо дава конкретни цифри и цитира примери, а отсреща се работи с увъртане и недомлъвки.
...
...
...



Корти, умнице неземна, последната ти фраза е просто култова:
"Колко примера трябва да ти бъдат дадени, за да проумееш, че си заблуден комунист, на когото петолъчката е отпечатана върху челото, а в главата ти кънти предимно залпът на 'Аврора', заглушавайки трезвата мисъл?" ;) ;) ;)
цитирай
45. troina - даа, за съжаление, Темата е хубава, но..
06.04.2018 18:09
както винаги..емоциите са водещи..
иначе, не те разбирам КрасиГоведараов, за кое пледираш..
да се върнем отново 100г назад, и да бъдем равни..
силните, умните, смелите да бутат, и издържат слабоволевите
мързеливи, и маргинализирани прослойки..
Така ли виждаш ти алтернативата?
В този сайт преобладавт емоциите, може би, хората влизат тук ,за да се отърсят от самота, депресия, неудачи, и обичат да се насърчават с най банални, унизителни
–лализми..Мисля, че това не е поведение на Разумни /Сапиенс/ индивиди..
накъде вървим, Еволюцията „търси“ вече, и опитва нови нива..
на Хомо Деус/ Божественият Човек..
Homo Deus: Eine Geschichte von Morgen
и, това няма нищо общо с разни допотопни шаблони
като „буржоазия“, и то..западна, моля ви се..
Аз съм тук за да се уча, и търся Истината, това ви пожелавам и на вас,
уважаеми съфорумци, и гости на този блог..

ето, и аз не знаех, че Берьозките предлагали немски стоки..
Как да ги стигнем тезз братя шваби,а Корти умнице?!
не искам да бъда песимист, и никога не съм била..
ноо, скоро, по дребен повод, моят Бос каза най-простичко
след 50 г, и при вас ще е така..
идваше ми да го..ухапя..за врата.. мъчно ми стана,и срамно..
бъдете смели..и дълготърпеливи /както казва апПавел.
Весели празници на всички!

цитирай
46. predatorkapredatorka - Жоро,ето го Черното Хамстерче се върна от кРъчмето, и..обърка сайта.. сине,ти си будала.Голямаа
06.04.2018 18:15
starforlife написа:
И, Градски, не ме принуждавай да затворя коментарите.
Писа днес много, но нищо не каза.
Просто празни и отвлечени приказки.

Спри се.
Аз на твое място дори бих се засрамил!

цитирай
47. cortana - :)
06.04.2018 19:07
От нас до Жоро е точно 15 минути с кола при спокойно движение каквото е в столицата сега.
Сбирката ни е в 19:30 и погледнах за последно тук.
Анонимни, цитирам те, делвам те, и дори ще ти отговоря:
анонимен написа:
"Жоро,ето го Черното Хамстерче се върна от кРъчмето, и..обърка сайта.. сине,ти си будала.Голямаа"
Да да да, появи се черното недоносче и напомпи разни, за да избута този разпиртушинващ ги комунетата в коменнарите пост на Стар. Ако бях на него щях да се самонапомпя и кача на върха, а не да съм с реалните си 500 четенки.

Стар, покажи му как се помпи "копеле"!
А защо да го прави? Защо да се самонапомпва? С какво ще е по-различен от тях - комплексарите?
Нима не е достатъчно, че този постинг е прочетен от (преброих ги:) 74 различни блогъри, за повечето от които се знае, че са реални и умни, и досега 36 от тях са го оценили положително и само Апостолов обратно?

Но пък в таксито, докато пътувам към Ж и компания, от телефона си, може и да кликна 2 помпички. :) :) :))))
Не за друго, а за да подразня смешното черно гущерче. :) :)))
цитирай
48. starforlife - Само да си посмяла!
06.04.2018 19:31
cortana написа:
...
Но пък в таксито, докато пътувам към Ж и компания, от телефона си, може и да кликна 2 помпички. :) :) :))))
Не за друго, а за да подразня смешното черно гущерче. :) :)))

Остави бле(й)коподобните да си гледат пишките през бинокъл и си мислят, че са големи.
Освен това ще ми развалиш статистическото наблюдение, което показва, че дори без кретенската "първа"... Дори след 24 часа и много повече... Постингите ми продължават да се четат от поне още 15-тина уникални (визирам, че са реални профили, а не стил да го нарека) блогъри, непрочели ги дотогава, както и се одобряват (често с лични съобщения дори) поне от половината от тях.
(Към момента 451 реални ~не казвам уникални~ прочита; споменатите от теб 74 уникални профила, прочели постинга; от които 36 изразили одобрение с плюс и 1 (цитира го) неодобрил с минус.)

А бле(й)ковците...
Дето уж много ги четат, та все се пъчат с идиотизмите си на "първа"...
Кога биха показвали динамично като мен статистиката си?
Никога!
Защото ще се види, че се самочетат там една групичка от 5-6 човечета и стотиците им "прочити" са пълен фалш.
Упс - исках да кажа фарс.


Е... При мен гостите вече започнаха да идват.
Светли празници, реални и нормални блогъри!
На останалите всъщност - също.
цитирай
49. seasons76 - Привет, Жоро-Стар! ;)
06.04.2018 20:16
Съгласна съм, че постингът е много хубав, а болшинството от коментарите под него го обезличават. Говориш необоримо, Стар, но трябваше ли? Така не убеди опонента си в очевадната ти правота, а само омаловажи посланието си в постинга.
В навечерието на Разпети Петък, те поздравявам, Жоро-Стар, и ти желая само хубавини.
Поздрави.
цитирай
50. seasons76 - Послепис:
06.04.2018 20:19
Нужна е сила на духа, за да споделиш ужасяващите неща от детството ти. Но те мисля, че са те изградили именно като личността, нахранила скитника вчера.
Бъди, Жоро-Стар.
цитирай
51. seasons76 - http://seasons76.blog.bg/muzika/2018/04/06/v-navecherieto-na-razpeti-petyk.1602693
06.04.2018 20:30
;)
цитирай
52. vmir - Подходяща тема за размисъл в навечерие на Възкресението.
06.04.2018 21:33
Доброто има смисъл само ако не иска нищо в замяна. Иначе е търговия, не, че търговията е лошо нещо, когато е двустранно договорена. Казвам го не като забележка, нито бих допуснал, че не го знаеш, а само акцентирам пред множеството възможни уточнения.

Поздрави и светли празници!
цитирай
53. raff - Здравей, Стар! :D
06.04.2018 21:52
"На нас, българите - панаири ни дай (кебапчета, бира, празнословене).
(А не ум в главата и яка работа, за да изградиш живота си достойно и независимо от прищевките на партиен някой си сульо.)"
Как да не ти се кефи човек? :D
Светли празници, Стар!
цитирай
54. tutankhamon661 - starforlife
07.04.2018 10:14
Много силно. Сложих плюс - не че е важно, aма да се знае, щом чак се предлагат статистики.
Ще го споделя в моята група. Авторът Божидар вероятно e създал и други стойностни творби - ще е добре, ако има блог и дадеш линк към него.

Разгледах коментарите - видях доста любопитни. Помня, че руският език беше единствения предмет, с който имах проблеми отначало. Чак по-късно ги реших благодарение на новата учителка, която освен красива жена, беше и много добър преподавател. Докато английският от самото начало ми беше любим предмет.

Колкото до насилственото пазене на семейството, това не е слабост само на социализма. Има го навсякъде и в повечето случаи хората сами си го налагат - от страх да не станат обект на приказки. Има и други възможни причини. Например прекалената заетост, която пречи на човек да оцени правилно дали това, което е създал, е семейство в истинския смисъл на думата. Животът стана такъв, че всеки иска-не иска, трябва да тича насам-натам и все по-рядко вижда партньора и децата си. Това поставя голяма въпросителна върху отношенията и създава ограничения, които могат да се окажат вредни. Понеже темата е интересна, имам наблюдения над много семейства, но едно от тях ми е любим пример. Двамата са заедно от 40 години. Все още им се налага да работят - първо беше заради номера с точковата система при пенсиониране, после защото пенсиите не стигат за нищо. Когато са свободни, винаги правят едно и също - той играе белот с пияниците в кварталната градинка, а тя разменя "ценна информация" с клюкарките пред входа. Само спят в едно легло - наистина спят, защото на тяхната възраст хич не им е до "други неща". Когато дойдат синът или дъщерята, почти винаги успяват да се скарат за нещо и всеки хваща пътя с обещанието "да не стъпи повече там". Това ли е семейството? Аз не мисля така. Но иначе се хвалят, че са заедно от 40 години. Много стабилни, няма-що! Темата е доста голяма и ако се отпусна, ще трябва да пиша цял ден. Затова спирам. Само ще уточня: и аз като нормален човек подкрепям семейството, но смятам, че за да са истинско семейство, хората трябва наистина да имат общ пълноценен живот. Само едно съвмeстно "спане в легло" не е достатъчно.

Весели празници!


цитирай
55. starforlife - А сега малко реплики:
07.04.2018 10:19
~ 53. raff
Здраво.
Ами да - кебапчета и сеир ни дай...

~ 52. vmir
Дано. Дано съм провокирал към замисляне.
Светли празници в очакване на Възкресение.

~ 51, 50, 49. seasons76
Хей сега ще намина.
Не е нужна сила, защото отдавна не боли. Нужна е липса на срам.
А аз данък обществено мнение отдавна също не плащам.

~ 46. predatorka
През мандрагогата ми е какви комплексирани безсмислици твори тук въпросния или който и да е от двора му.
Все си остава един безличен смешко.

~ 45. troina
О, не - не емоцията. Тук при някои е водеща простотията и/или неграмотността.
А за "Берьозка"... Създадоха я едни сибирски емигранти във Варна - Виктор и Свилена. В началото с Ани ни бяха клиенти за счетоводството. Стоките се произвеждат от руските пък емигранти в Германия. Защото ти знаеш, че нали - Русия победителка във ВСВ, но 5 млн. е броя на рашките емигранти към "победената", а не обратно.
А "Берьозка" е по ноу хау на "МИКС Маркет" - също предполагам ги знаеш.

~ 44. musicgirl81
Правилни са ти изводите.
Дори само това за петолъчката на ковчега е показателно.


И едно повторно вмятане към Градския: Американците били ограничаващи свободата и демокрацията... Само където сега сме с тях и всеки може да работи като дисководещ например без никакви изпити и лицензи, а Пазара е този инструмент, който ще го остави или отхвърли. А при соца (явно не четеш всички мои коментари-реплики към теб или си мълчиш за очеизвадното) - трябваше да се учат първо пленумите не само на ЦК на БКП, а и тези на КПСС.
Еее... Какво точно да харесвам на Раша?
Че, ако не вземеш първия, политическия, изпит - не можеш дори музика да пускаш ли?
Аааа, то било заради задължителната пропаганда дори в дискотеките. Ама, че съм проооЗ.
цитирай
56. vmir - Положих доста усилия да направя предишния си коментар кратък,
07.04.2018 13:35
но след като и уважавания от мен Тутанкамон засегна семейния аспект на проблема, не се сдържам да добавя, че особено ме респектира разбирането на автора, че утре и той може да бъде на мястото на бездомника. Което ми разкрива, че той не е от безскрупулните типове, които са готови да минават през трупове, за да прогресират на всяка цена, или да служат на подлеци, удържащи прогнило статукво без подбор на средствата.

Благотворителност или милостиня, милосърдие, милост, благодеяние, добротворчество са особения фундамент на човешкия живот, важни за самия човек, но и не по-малко важни за състоянието и възможностите на обществото като цяло. Невинаги е лесно да помогнеш не само по материални, но и по нравствени причини. Трудно ми е било да дам пари на просяк за цигари, след като го виждам да пуши скъпи цигари, докато аз съм пушил от най-евтините цигари без филтър. Да му дам пари за обяд в заведение, когато аз съм отложил не само закуската, но и обяда си, за да спестя пари от храна. Освен това, истински нуждаещите се много по-трудно просят от онези, които са научени, че останалите са длъжни да им дават. Не е леко да си дадеш сметка, че пътя на прекрасните намерения и благородните чувства е окупиран от немалко мошеници, които нямат скрупули спрямо хората, изпаднали в беда заради добри намерения. Постингът на kolevn38 за изобретателят - клошар е жив пример. Да не говоря какви изчадия понякога се крият зад благородни каузи и събират пари от добросърдечните хора не само за препитание, но и за "инвестиции" в потресаващи измами. Съжалявам, че споменах такива нелицеприятни неща, но не го правя за да отричам величието на човешката съпричастност, а заради използването й за най-низки колективни или лични домогвания.

Благородството задължава! Поздрави на всички добросърдечни хора, които не се чувстват длъжни да се правят на добродетелни или религиозни, за да прикриват измамната си същност!
цитирай
57. tutankhamon661 - http://tigerblog11.blogspot.bg/2017/10/blog-post.html
07.04.2018 15:15
Поздрави, Vmir!

Твоят коментар ми напомни за тъмната страна на добрите дела. Преди време ми беше излязло име, че лесно помагам с пари и доста народ се изреди да иска заем. Не съм поставял лихви. Просто се уговаряхме да ги върнат, когато могат. В резултат днес имам несъбираеми вземания на стойност над 10 хиляди лева. Затова не искам да си спомням. Но по-важно е кога сам съм предложил помощ без уговорки за връщане. Такова спонтанно желание описах преди време в един от блоговете ми - Traveler In Time. Ето линк:

http://tigerblog11blogspotbg/2017/10/blog-post

Като копираш този линк в нов прозорец, трябва да сложиш две точки: едната между "tigerblog11" и "blogspot" , а другата между "blogspot" и "bg"





цитирай
58. starforlife - ~ 56. vmir
07.04.2018 16:33
Френд, започвам да чета коментара ти и си казвам: Чакай-чакай, tutankhamon661 беше писал за НикитаЦифриЦифри - какво семейство, опазил ни Господ?
После обаче видях, че понеже този репликирах отдолу-нагоре - докато съм писал аз, той също е писал тук, а не под предходния постинг и не съм го видял.
Не, че е важно но да кажа, защото нЕкои нали под микроскоп чак се опитват да намерят с какво да ме уязвят. (Смешниците ми те.)

Френд, естествено, че я има обратната страна на този "процес" на добротворство, но аз все си мисля, че достатъчно интелигентният човек умее да разпознава истински нуждаещия се от... печалбаря (ограбващ преди всичко доброто намерение в нормалния човек).
Ще дам един от десетките примери, които могат да се дадат: Никога не съм давал пари или храна (второто го подчертавам) на сополивите сииганчета, които държат пликовете с лепилото. Ама никога.
цитирай
59. starforlife - ~ 54. и 57. tutankhamon661
07.04.2018 16:41
О, естествено, че задържане целостта на семейството не е/беше присъща само на социализма и не ставаше само насилствено отвън.
Но понеже темата е обширна и "дълбоководна" - не съм я разтягал в различни аспекти.
Нещо повече: В накратко загатнатото от мен - повече негласно имах в предвид липсата на работещ инструментариум навремето, децата да бъдат дори отнемани от родителите им, ако това е в техен (на децата) интерес. Нещо, което в САЩ например знаех още тогава (бил съм на 14-15 години), че е законово уредено и работи. А при нас, в соца...
(Просто продължавах да си спомням нощите, в които не съм можел като по-малък да заспивам, повтаряйки хилядократно, стискайки палци: "Дано повече това (случилото се през деня) не се случва!"
(Готини социалистически сънища, а, Градски?)

И, tutankhamon661 - никакви статистики не са важни естествено.
Това е мой похват да дразнителствувателствувам кретените тук. Показвайки им, че твърденията им и за това (че никой не ме чете и си имам куп клонинги) са израз на тяхното безсилие пред фактите.
Ето и сега: От вчера 19:30, когато този ми постинг беше посетен 451 пъти от 74 уникални профила и имаше 36 плюса и 1 минус - вече посещенията му са 630, а плюсовете са нарастнали с 10. Поставени от блогъри като теб, vmir, xubavka, seasons76, raff... - все хора, за които дори е ясно, че не са фейкове или тролове.
За какво ми е да се помпя, след като почти няма нормален блогър, който да не ме чете.
Жалкото е, че много не смеят да коментират, за да не се набиват в очите на лилипутските микроцефали.
(Но пък има и лични. Да не говорим, че банкерките (например) дори по други канали показват отношението си.)
цитирай
60. vmir - 57. tutankhamon661, Фараоне, не ти ...
07.04.2018 17:26
57. tutankhamon661, Фараоне, не ти работи линка. Чакай, проработи, проработи!

58. starforlife, Приятелю, темата май е доста по-широка от блоговото пространство и естествените му ограничения. Циганетата и дори ФАЛШИВИТЕ просяци са на дъното на измамническата пирамида. Преди последните да попаднат там, те са били парвенюта, убедени, че благосъстоянието няма да им се изплъзне и са мачкали околните със садистична наслада и убеденост в непреходността на собственото си превъзходство. За мен лично по-важно е такива да бъдат разпознати преди да изпаднат в положение да се възползват от добросърдечието на останалите. В момента на първа виждам поне един такъв, ще посоча само едно-две от поне дузината крещящи противоречия в помпозните претенции на този дългогодишен чуждестранен резидент, нескопосано имитиращ познаване на българската действителност. Сложил Библията на първо място в блогрола си, постингът му от разпети петък, а виж какво е написал подлецът: "за мен животът на руснак не струва и две стотинки". Няма да посочвам останалите очевадни срамотии на този чуждоземски екземпляр, използващ български лумпен за пощенска кутия в пробутването на кремълски интриги. Но не мога да не се сетя за чистосърдечието, с което правиш инвестиции там, където поръчителя на българския лумпен или негов колега ще те посочи за враг на руския народ не защото си такъв, а защото в Русия чужда инвестиция вирее точно докато не свършат парите за разплащане с резидентурата в чужбина. Нима не си чувал за съдбата на български инвеститори в Русия?

опаааа-току-що махнаха резидента от първа страница!!!
цитирай
61. tutankhamon661 - http://tigerblog11.blogspot.bg/2017/10/blog-post.html
07.04.2018 17:44
Tова са номерата на платформата Blogbg - не мога да изпиша целия линк.

http://tigerblog11blogspotbg/2017/10/blog-post

Като копираш този линк в нов прозорец, трябва да сложиш две точки: едната между "tigerblog11" и "blogspot" , а другата между "blogspot" и "bg"


цитирай
62. starforlife - ~ 60. vmir
07.04.2018 17:50
Говорейки на vmir, с препратка към tutankhamon661, моя милост написа:
...
В момента на първа виждам поне един такъв, ще посоча само едно-две от поне дузината крещящи противоречия в помпозните претенции на този дългогодишен чуждестранен резидент, нескопосано имитиращ познаване на българската действителност. Сложил Библията на първо място в блогрола си, постингът му от разпети петък, а виж какво е написал подлецът: "за мен животът на руснак не струва и две стотинки". Няма да посочвам останалите очевадни срамотии на този чуждоземски екземпляр, използващ български лумпен за пощенска кутия в пробутването на кремълски интриги.
...
опаааа-току-що махнаха резидента от първа страница!!!

И по двете "теми" - представянето и (махането от) "първа":
Прочети моето (представяне), а после дано не прозвучи самохвално, че винаги съм давал решения на проблемите тук още на момента при възникването им.

Един път, дърлейки се с един "разбирач" тук, Приятелката ми Корти беше изброила 40 и няколко си през годините.
Ето например това, когато "профитата" от блог.бг оакаха положението с линковете в коментарите:

http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918
цитирай
63. vmir - 61. tutankhamon661,
07.04.2018 18:01
tutankhamon661 написа:

Tова са номерата на платформата Blogbg - не мога да изпиша целия линк.

http://tigerblog11blogspotbg/2017/10/blog-post

Като копираш този линк в нов прозорец, трябва да сложиш две точки: едната между "tigerblog11" и "blogspot" , а другата между "blogspot" и "bg"



Влязох, прочетох, замисли ме. И за мен е сърцераздирателно, но за съжаление, решение не виждам. Само лично временно удовлетворение. До следващия случай.

Да ти се връщат добрините!
цитирай
64. vmir - 62. starforlife
07.04.2018 18:04
ясно - Гундяев - за разлика от другите, православието се моли за душите на умрелите, ама САМО по кремълски списък...
цитирай
65. cortana - :)
07.04.2018 19:31
в представянето на блога starforlife написа:
АЗ И ТОЗИ БЛОГ НЕ СМЕ СЪПОРТ.
Но който следи изявите му тук, знае, че това не е така и Смарти винаги е разрешавал абсолютно всеки проблем тук.

отново в представянето на блога starforlife написа:
Глупавите и посредствени хора неблагодарно омаловажават труда на другите, а умните и способните го оценяват и се възползват от него с благодарност.
Аз съм от умните :), а Жоро ме направи и от способните. :)

ПП: При изброяването на проблемите, които си разрешил за всички тук, или специфичната помощ, която си оказал, само от началото на 2013та, когато се запознах с теб, Жоро, бях стигнала до 64, а не до 40. :)
365 дни . 4 години = 1460 дни : 64 решения = 22,8 дни.
Тоест, средно на месец, си бил в полза за всички тук минимум веднъж.
Ето това е също подадена 'храна'. :)
цитирай
66. zabavnata - Изпитания.
08.04.2018 14:50
Боли, защото много ми се иска да е само художествена измислица, да не срещам тази потресаваща картина в реала. Разтърсвящо!
Светли празници, Жоро!
цитирай
67. emelika - Ученето продължава - в академията Живот
11.04.2018 20:20
Поредният урок зад ъгъла ни чака... И този, който вълнуващо ти сподели, за всички е поука.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589945
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031