Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2012 19:33 - ДЕСЕТТЕ РАЗЛИКИ МЕЖДУ БОГАТИТЕ И БЕДНИТЕ
Автор: krysy Категория: Хоби   
Прочетен: 11338 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

        Богатите винаги казват - Аз съм творец на своето щастие.

      Бедните често говорят - От мен нищо не зависи.

image
  Целта на работата на:

Богатите — да станат още по-богати.

Бедните — да не станат по-бедни.
image

Позицията на:
Богатите — да спечелят.

Бедните — да не загубят.
  image Жизнена позиция:

Богатите — разглеждат възможностите.

Бедните — зациклени  на препятствията. image Отношение към богатството:

Богатите — Възхищават се на заможните и богатите хора.

Бедните — Възмущават се от богатството и успеха на другите. image Отношение към проблемите:

Богатите — Винаги стоят над проблемите си.

Бедните — Преувеличават своите проблеми.
  image
Предпочитат да получават пари:

Богатите — За резултатите от своя труд.

Бедните — За отработеното време.
  image

Когато трябва да се направи избор:

Богатите — Предпочитат и едното, и другото.

Бедните — Избират едното, или другото. image При риск:
Богатите — Действат без опасения.

Бедните — Сковават се от страх. image
Обучение:

Богатите — Всяка минута от живота  се учат и израстват.

Бедните — Смятат, че знаят достатъчно.
image


Тагове:   богатство,   богати,   бедни,   пари,


Гласувай:
11



1. balgarski7vinarki - i oshte
01.06.2012 20:08
Bogatite -shtastlivi, no zavisimi ot po-bogatite
Bednite-neshtastni, no i ne im puka ,pak e shtastie, ako njama stradania ot super-miseria
Malki pari-malki problemi
golemi pari-golemi problemi,goljam strah da ne sbqrkat v igrata
цитирай
2. alexs - "При риск: Богатите — Де...
02.06.2012 09:02
"При риск:
Богатите — Действат без опасения.
Бедните — Сковават се от страх."
Тук не си прав Фондовите борси където се разиграват големите пари се движат от алчноста и страха Когато наделее страха се разпродава масово пазара става Мечи цените падат идват кризите . Логично е да се предположи който няма пари няма какво да губи?
Има ли много пари голям проблем е как да се опазят още по-трудно умножат
Парите в много случаи не носят щастие!
цитирай
3. krysy - Плурализъм
02.06.2012 13:15
balgarski7vinarki написа:
Bogatite -shtastlivi, no zavisimi ot po-bogatite
Bednite-neshtastni, no i ne im puka ,pak e shtastie, ako njama stradania ot super-miseria
Malki pari-malki problemi
golemi pari-golemi problemi,goljam strah da ne sbqrkat v igrata

Колкото хора, толкова мнения... Зависи от гледната точка.
цитирай
4. krysy - Когато парите са цел, а не средство.
02.06.2012 13:17
Парите в много случаи не носят щастие!
[/quote]
С това съм изцяло съгласна.
цитирай
5. krysy - КИРИЛИЦА
02.06.2012 18:39
Моля, пишете коментарите си на кирилица.
цитирай
6. starotomagare - Богатеенето като мания
03.06.2012 22:49
Парите дават свобода -да пътуваш,да си позволаваш някои удоволствия ,храни и дрехи , да живееш където си харесаш ,да не следиш напрегнато сметката когато слагаш в количката това от което се нуждаеш .Можеш да се грижиш добре за здравето си вместо да се блъскаш по опашки с другите болни ,можеш да правиш подаръци на близките си хора ,да подпомагаш добри каузи.В общи линии с това се изчерпва доброто на богатството.От тук нататък следва патологията ,манията за непрестанно обогатяване,придобиването на все повече имоти ,фирми ,непрекъснато разширяване на бизнеса независимо от това какво причинява това на другите ,безогледна експлоатация на работници и специалисти ,назначаването на жестоки и гадни управители и армия от техни верни и жестоки изпълнители .Войни за надмощие или мръсно сътрудничество с други богаташи и техните структури.С всяко ниво на богатство паталогичната страст да притежаваш и мачкаш всички по пътя си се засилват.Тези хора са виновни за всички беди на човечеството ,те са злия гений който съсипва планетата.Техни слуги са и политическите демагози ,които уж работят за благото на обществото,корумпирани магистрати и държавни служители .Всички които ги следват и сляпо се стремят да им подражават в крайна сметка са нещастни.
цитирай
7. анонимен - Съгласен съм, но частично
04.06.2012 07:01
"Парите в много случаи не носят щастие!"

Зависи какъв човек ги спечели. Ако той по принцип не се чувства щастлив и удовлетворен от живота, когато не е богат - със сигурност няма да е щастлив и когато направи парите. В повечето случаи, когато човека не е готов за парите - се наблюдава високо его до небесата (а егото е друга дума за прикриване на страх), при него богатството не е градивно а деструктивно, както за него, така и за семейството му.

Принципно богатството е хубаво нещо и би могло да донесе вече допълнително щастие, изпълняване на мечти и т.н. Факт е, че всеки иска да е богат, но просто голямата част от хората не правят нищо различно за да успеят и резултатът е обикновено съществуване.
цитирай
8. tera - Правилно, чудесни разлики! Много поучителни...
04.06.2012 17:26
Това обяснява как българските богаташи са станали такива. а пък аз досега си мислех, че са ни ошушкали с масовата крадизация...
:)))
цитирай
9. анонимен - Аз съм богат човек
04.06.2012 19:59
Но богатство създадено абсолютно честно. Трябва да ти кажа, че е хубаво да си богат. На мен поне ми харесва. Въпреки, че съм богат, щастието ми не зависи от богатството, а само го допълва. Ако утре се превърна в беден човек - отново ще съм щастлив - просто ще търся начини да върна предното статукво, т.е. щастието не ми е в парите, но парите са важна част от щастието ми - надявам се че ме разбираш.

По-добре здрав и богат отколкото беден и болен - не е ли така?

:))
цитирай
10. krysy - Вие така виждате нещата. Не са ли твърде крайни подобни изводи? Как ли е оцелял светът досега?
04.06.2012 22:33
starotomagare написа:
Парите дават свобода -да пътуваш,да си позволаваш някои удоволствия ,храни и дрехи , да живееш където си харесаш ,да не следиш напрегнато сметката когато слагаш в количката това от което се нуждаеш .Можеш да се грижиш добре за здравето си вместо да се блъскаш по опашки с другите болни ,можеш да правиш подаръци на близките си хора ,да подпомагаш добри каузи.В общи линии с това се изчерпва доброто на богатството.От тук нататък следва патологията ,манията за непрестанно обогатяване,придобиването на все повече имоти ,фирми ,непрекъснато разширяване на бизнеса независимо от това какво причинява това на другите ,безогледна експлоатация на работници и специалисти ,назначаването на жестоки и гадни управители и армия от техни верни и жестоки изпълнители .Войни за надмощие или мръсно сътрудничество с други богаташи и техните структури.С всяко ниво на богатство паталогичната страст да притежаваш и мачкаш всички по пътя си се засилват.Тези хора са виновни за всички беди на човечеството ,те са злия гений който съсипва планетата.Техни слуги са и политическите демагози ,които уж работят за благото на обществото,корумпирани магистрати и държавни служители .Всички които ги следват и сляпо се стремят да им подражават в крайна сметка са нещастни.

цитирай
11. krysy - Вярно - живеем в България, тя е част от света, но светът все още не е България.:)))
04.06.2012 22:44
tera написа:
Това обяснява как българските богаташи са станали такива. а пък аз досега си мислех, че са ни ошушкали с масовата крадизация...
:)))

цитирай
12. krysy - Благодаря за споделените мисли.
04.06.2012 22:51
анонимен написа:
Но богатство създадено абсолютно честно. Трябва да ти кажа, че е хубаво да си богат. На мен поне ми харесва. Въпреки, че съм богат, щастието ми не зависи от богатството, а само го допълва. Ако утре се превърна в беден човек - отново ще съм щастлив - просто ще търся начини да върна предното статукво, т.е. щастието не ми е в парите, но парите са важна част от щастието ми - надявам се че ме разбираш.



Тук става дума за два коренно различни подхода в начина на мислене и житейска нагласа. Написаното от Вас прекрасно илюстрира това.

:))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krysy
Категория: Хоби
Прочетен: 2306436
Постинги: 210
Коментари: 695
Гласове: 5377
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930