Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 17:26 - Какво разкриват ръцете ни
Автор: krysy Категория: Хоби   
Прочетен: 8289 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 16.08.2012 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

   Интересен тест, състоящ се само от четири леки задачи, които човек изпълнява интуитивно, но по тях  спокойно могат да се посочат основните черти на характера. Тестът може да се разпечата и да се направи с близките. Напълно възможно е, да  узнаете нещо ново и интересно. Пригответе лист хартия или запомняйте, въпросите са само 4, а  всеки отговор - в една цифра.

    1. Сплетете си  ръцете...image

  Ако отгоре се окаже палецът на дясната ръка, запишите на листа цифрата «2», ако е на лявата - цифрата «1».

   2. Прицелете се в невидима мишена, затваряйки едното око... 

image

   Ако е останало отворено лявото око, то запишите цифрата "1", ако е дясното - "2"

   3. Скръстете ръцете си пред гърдите, и погледнете коя ръка е отгоре...

image

   Ако  китката на лявата ръка лежи върху дясната, то запишите цифра "1", ако дясната е отгоре - "2"

     4.Ръкопляскайте...

image

  Ако отгоре е лявата ръка, то запишете цифра "1", ако е дясната - "2"

 

Оцените резултата по съчетанието на цифрите:

 

«2222» -  устойчив тип на характера, консерватизъм, нежелание да се влиза в конфликт и да се спори с когото и да е.

«2221» - вашата най-ярка черта на характера е крайната нерешителност.

«2212» - вие сте комуникативни, винаги можете да намерите общ език практически с всички

«2111» - вие сте непостоянни, правите всичко сами, не търсите поддръжка от другите.

«2211» - съчетание, което се среща доста рядко. Вие сте комуникативни, често правите първата стъпка, в същото време имате много мек характер.

«2122» - вие сте "техничар", с аналитичен ум. Отнасяте се внимателно към всичко, което ви заобикаля, но има известна студенина в отношения ви с околните.

«2121» - най-рядкото съчетание, разкрива беззащитност, поддаване на чуждо влияние.

«1112» - вие сте емоционални, енергични и решителни.

«1222» - доста често срещан характер. Вие сте емоционални, но ви липсва упоритост и настойчивост при решаване на  житейските въпроси, подложените сте на чужди влияния. Доста сте комуникативни и хората са привлечени от вас.

«1221» - емоциональност, недостатъчна настойчивост, много мек характер, проявявате наивност.

«1122» - вие сте дружелюбни, но и малко наивни, склонни към вглъбяване в себе си, към самоанализ. Много интереси, но не за всичко стига времето.

«1121» - много сте доверчив и имате мек характер. По-скоро сте  творческа натура.

«1111»  - творчеството заема в живота ви важна роля. Имате нестандартен поглед върху нещата. Силни емоции, изразен индивидуализъм. Вие сте упорити и егоистични, но това не ви пречи да живеете.

«1212» - вие сте  силни духом. Може да се каже и упорити, винаги достигате поставените цели.

«1211» - склонни сте да се ровите вътре в себе си, малко сте затворени, доста трудно си намирате приятели, но сте силни духом, нищо не може да ви попречи в достигането на поставената цел.

«2112» - имате лек и непринуден  характер, с лекота намирате нови приятели, създавате лесно запознанства и често си сменяте увлеченията.

 image





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diadokolio - Благодаря Ви!
16.08.2012 18:10
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за интересния тест!
Отговорите ми са 2122, да такъв съм.
Да, ръцете ни говорят!
Ръцете от първата снимка са на мъж, залагам си главата, а защо ли съм сигурен?
Защото безименните пръсти, са по- дълги от показалците.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
2. krysy - Благодаря Ви и аз!
16.08.2012 21:49
diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за интересния тест!
Отговорите ми са 2122, да такъв съм.
Да, ръцете ни говорят!
Ръцете от първата снимка са на мъж, залагам си главата, а защо ли съм сигурен?
Защото безименните пръсти, са по- дълги от показалците.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.


Не знаех, че само при мъжете е възможно безименните пръсти да са по-дълги от показалците :)
А 2122 е привлекателна комбинация. Приятна вечер.
цитирай
3. diadokolio - Благодаря Ви, че приехте коментара ми!
17.08.2012 07:39
Добро да е утрото Ви,
Ще си позволя допълнение, защото прочетох, че се интересувате от история, литература и психология.
Няма заболяване, което да не ни подскаже чрез пръстите ни.
Дори и църквата го е въвела в ритуалите с трите пръста- палец(панкреас), показалец(бял дроб) и среден пръст(сърце).
Ритуалът е много древен- докосваме челото(третото око- дай ми разум), докосваме слънчевия сплит(вторият мозък- дай ми здраве), докосваме дясната ямка на рамото(дай ми сила) и накрая докосваме сърцето(дай ми добро сърце).
Кръстният знак, не е каприз на църквата, а затваряне на четири кръга, като затваряне на електрическа верига и протича енергия, която е благотворна за здраве и психика.
Моля Ви, да ме извините, ако Ви занимавам с познати ви текстове!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
4. анонимен - не само при мъжете...
17.08.2012 22:01
krysy написа:
diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за интересния тест!
Отговорите ми са 2122, да такъв съм.
Да, ръцете ни говорят!
Ръцете от първата снимка са на мъж, залагам си главата, а защо ли съм сигурен?
Защото безименните пръсти, са по- дълги от показалците.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.


Не знаех, че само при мъжете е възможно безименните пръсти да са по-дълги от показалците :)
А 2122 е привлекателна комбинация. Приятна вечер.


и при някои жени,но рядко!
цитирай
5. apostapostoloff - Тестът е
18.08.2012 10:31
недостоверен и наблагонадежден. Говоря от опит...
цитирай
6. krysy - Благодаря, diadokolio!
19.08.2012 22:10
diadokolio написа:
Добро да е утрото Ви,
Ще си позволя допълнение, защото прочетох, че се интересувате от история, литература и психология.
Няма заболяване, което да не ни подскаже чрез пръстите ни.
Дори и църквата го е въвела в ритуалите с трите пръста- палец(панкреас), показалец(бял дроб) и среден пръст(сърце).
Ритуалът е много древен- докосваме челото(третото око- дай ми разум), докосваме слънчевия сплит(вторият мозък- дай ми здраве), докосваме дясната ямка на рамото(дай ми сила) и накрая докосваме сърцето(дай ми добро сърце).
Кръстният знак, не е каприз на църквата, а затваряне на четири кръга, като затваряне на електрическа верига и протича енергия, която е благотворна за здраве и психика.
Моля Ви, да ме извините, ако Ви занимавам с познати ви текстове!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Интересно ми е да чета Вашите коментарии. Те са съдържателни и научавам нови неща. Например, това за диагностиката по ръцете на човека. Но освен това чрез специални жестове можем и да се самолекуваме. Имам пред вид т.нар. йога на ръцете или мудрите. Може би знаете за тях?
Приятна вечер.
цитирай
7. krysy - Нямам претенции.
19.08.2012 22:13
apostapostoloff написа:
недостоверен и наблагонадежден. Говоря от опит...

Не съм професионален психолог. В подобен род тестове всеки може да намери нещо за себе си или да го отрече. Мен ме интересува по-скоро занимателната страна.
цитирай
8. diadokolio - Мудрите!!!
20.08.2012 07:38
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за добрите думи!
Да, права Сте! Кръстният знак е от Мудрите, но не го споменах, защото много от вярващите се ядосват, когато се намесва Изтока.
Не е случайно, че католиците го използват- "....дай ми кораво сърце, за да е силна десницата ми...".
При желание, от Ваша страна, може да прочетете постовете ми от декември 2011 и януари 2012г..
Приятна и успешна седмица!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
9. tili - «1112» - вие сте емоционални, енергични и решителни.
23.08.2012 13:41
:))) Точно!
цитирай
10. ivoki - Браво!
31.08.2012 20:08
Аз съм 2112 и в живота съм такъв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krysy
Категория: Хоби
Прочетен: 2297332
Постинги: 210
Коментари: 695
Гласове: 5359
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031