Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 21:05 - Седемте заповеди на всеки зодиакален знак
Автор: krysy Категория: Хоби   
Прочетен: 5989 Коментари: 3 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 image

     Кои са девизите присъщи на всеки знак? Според астропсихолога Владимир Левин могат да се посочат поне по седем  основни «заповеди» за всеки един от тях. Наистина, не си струва те да бъдат възприемани твърде сериозно, но във всяка шега, както се казва,  има «малко шега». :)))

image          ОВЕН


1. Първо действам – после мисля.
2. Там, където останалите натискат спирачка, аз давам газ.
3. Най-трудното е да се изслуша събеседника до края.
4. Прави като мен, все едно по-добре няма да го направиш.
5. Приятно е да получаваш подаръци, но още по-приятно е да ги подаряваш.
6. Аз много прощавам на себе си, но не и на другите.
7.През първата половина на живота си аз успявам да направя толкова много, че после не зная с какво да се заема.

imageТЕЛЕЦ


1. Смелият върви първи, а умният – втори.
2. Не ми е жалко за парите, дадени за покупки, а за купон.  
3. Не безпокой онзи, който се е наредил  добре.
4. Не ми трябва чуждото - не пипайте моето!
5. По-добре красив диван, отколкото красив залез.
6. Аз съм като натоварена кола - бавно набирам скорост, но я се опитай после да ме спреш!
7.Ако човек мирише хубаво, значи, с него може да си имам работа.

imageБЛИЗНАЦИ


1. Умната глава не дава почивка на краката.
2. Един ум е добре  а два още по-добре (особено ако и двата принадлежат на един и същи човек).
3. Движа се по живота както скутер по вода: без да се задълбочавам, но затова пък бързо.
4. Един телевизор (телефон) в къщи е добре, а три – още по-добре.
5. Езикът ми работи толкова бързо, че главата понякога не го догонва.
6. Днес не съм такъв, какъвто бях  вчера.
7. Няма такава ситуация, от която да не можеш да се измъкнеш.

imageРАК


1. Рядко бързам и затова рядко закъснявам.
2. По-добре е да  поспестяваш, но да си купиш нещо стойностно.
3. Нищо не стопля така душата, както препълнения хладилник.
4. Тежко е да се живее там, където няма къде да се скриеш.
5. Кенгуруто пази своята торба, а Ракът – своите запаси.
6. В душата си съм най-романтичен от всички, но затова пък в бита съм най-практичен от всички.
7. Нима за двадесет години може да се износи едно палто?

imageЛЪВ


1. Красивата табела на вратата е по-важна от високата заплата.
2. Въпреки моя приветлив вид, по душа аз съм диктатор.
3. Не всеки Лъв обича да рисува, но всеки обича  да го излагат на показ.
4. Боя се само от едно нещо на света - да попадна в смешно положение.
5. Ако се прави нещо, нека да е със замах…
6. Защо ви е слънце щом аз съм тук?
7. По-приятно е да оказваш поддръжка, отколкото да получаваш.

imageДЕВА


1. Изкривената полица ме побърква.
2. Другите получават удоволствие от храната, а аз  от витамините и микроелементите.
3. Щастието – това е възможността всичко да се контролира.
4. Ще мина под дъжда без да си изцапам белите обувки.
5. Мухоморката трябва непременно да се набива на очи, а бялата гъба и така си е хубава.
6. Във всяка Дева живее класна дама.
7. По-приятно е да се поразходиш в добре гледана градинка, отколкото в изоставен парк.

imageВЕЗНИ


1. Аз дълго се съмнявам, затова рядко греша.
2. Ще въвлека всеки в каквото и да е.
3. Не над всички «i» трябва да се слага точка.
4. От дълго седене в безвкусно обзаведена стая мога и да се разболея.
5. Без купон не мога.
6. Принципни са само глупаците.
7.Ако имаш нерешителен вид, всички бързат да ти помогнат.

imageСКОРПИОН


1. Жалко, че няма кого да ужиля.
2. За усмивка е нужна сериозна причина.
3. Наполовина съм птица Феникс, а  другата – «железен Феликс».
4.Светът ще загине без рицари.
5. Моят характер прилича на бомба: тя си лежи спокойно, докато не избухне.
6. Глупакът се доверява, а умният -  проверява.
7. Аз приличам на кактус. Моето приказно цвете се разтваря само за избрани, затова пък бодлите се виждат от всички
.

imageСТРЕЛЕЦ


1. Нестабилния човек просто е длъжен да бъде чаровен.
2. Угризения на съвестта – а какво е това?
3. Не бъбри за грешките си, ще си загубиш авторитета.
4. Другите се надуват от обида, а аз – от важност.
5. Комуто съм длъжен, на всекиго прощавам.
6. Не е възможно някой да ми се сърди.
7. Нима лъжа? Просто леко преувеличивам.

imageКОЗИРОГ


1. Струва си цял живот да се катериш към върха, за да плюеш поне веднъж от там.
2. И сам воинът е воин (особено ако се осланяш на «козия рог»).
3. Аз практически винаги съм прав, но от това не ми става по-леко.
4. Приятно е да се говори за далечните страни, стоейки в къщи.
5. Търпя, търпя, но като прелее чашата - става лошо.
6. На пет години аз съм вече възрастен, а на петдесет съм все още млад.
7. Както приляга на планински козел аз не търся утъпкани пътеки. 


imageВОДОЛЕЙ

1. Само аз съм способен да  обичам цялото човечество наведнъж.
2. Секс? В живота има и по-важни неща!
3. Трудно е да си ангел, но трябва.
4. Първо – приятелите, а после вече семейството (ако, разбира се, остане време).
5. Колко е скучно да приличаш на другите!
6. Добрите намерения са по-важни от добрите дела.
7. Защо на шапката си имам джобче? За да ме попитате…

imageРИБИ
1. Не ми оказвайте натиск, че ще се изплъзна като риба от ръцете.
2. Не отлагай за утре онова, което може да се направи… вдругиден.
3. На всички е известно, че вечно съм зает, макар малцина да знаят с какво точно.
4. Само заобиколния път води право към целта..
5. Да работиш бързешката е като да гълташ без да дъвчеш. 
6. Редът  е измислен от мърморковците.
7. В тихата вода се въдят Риби..

 





Гласувай:
14



1. ivoki - :-)
24.09.2012 21:50
Има доста верни неща !!!
цитирай
2. marrta - :)
26.09.2012 11:04
добър избор
цитирай
3. mmmmmmmmm - Създава настроение,
28.09.2012 18:10
но не се намирам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krysy
Категория: Хоби
Прочетен: 2299811
Постинги: 210
Коментари: 695
Гласове: 5363
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031